Bridge weekend

Bridge Weekend 2024

Voor ons bridgeweekend zijn wij te gast in Hotel Boschoord - Oisterwijk.

Het gezellige hotel ligt verscholen tussen uitgestrekte bossen en grenst aan een uniek heide-  en vennengebied waar u prachtige fiets- en wandeltochten kunt maken.

Oisterwijk heeft dan ook als bijnaam “de parel in ’t groen”.

Na 1.6 km ben je in het centrum van Oisterwijk, waar je gezellig kan winkelen – terrasje doen of een van de musea  bezoeken, zoals het Europees Keramisch Werkcentrum,  Boerderijterras & expositietuin Kerckhoeve …  een heerlijk rustmoment vol tuinideeën !

Op een 20 min. rijden ben je in Tilburg, een stad die barst van creativiteit, waar je altijd weer verrassende ontdekkingen doet. Hier leerde Vincent van Gogh tekenen en groeide Guus Meeuwis uit van student tot volksheld.
Tilburg heeft vele verborgen pareltjes, maar ook spraakmakende musea, zoals De Pont en het TextielMuseum en een dwaalgebied vol bijzondere winkels in prachtige historische panden.

En voor ons bridgetornooi kunnen we weer rekenen op Carel en zijn echtgenote, om alles in goede banen te leiden.

En voor de gezelligheid, daar moeten we zelf voor zorgen.

Zie er al naar uit, jij ook?

Zondagnamiddag 19 juni.

Het bridgeweekend op de Veluwe zit er al weer op!

Jammer, want het was een echt succes: na 2 jaar Corona onderbreking/vertraging heeft het Beyaerd hotel zijn beloftes waargemaakt: prachtig weer, lekker eten, schitterende omgeving, gezellige babbels, fietspaden in fantastische staat, wandelen voor de liefhebbers, 2 drives voor zo'n 50 deelnemers, een enthousiaste wedstrijdleider die af en toe de groep wat tot kalmte diende te manen (bedankt Carel voor je inzet) en de verdiende winnaars in de 2 reeksen.

Kortom: de afwezigen hadden deze keer echt ongelijk!

Uiteraard willen we langs deze weg Vera nog eens bedanken voor haar inzet en geduld.

De reservering voor volgend jaar is al gemaakt: markeer het weekend van 16 – 18 juni 2023 alvast in je agenda want dan plant Riviera het volgende bridgeweekend naar ......

Enkele sfeerbeelden kan je vinden in onze fotogallerij,

Affiche Bridge Weekend 2024

Je inschrijving is slechts definitief na storting van het voorschot (€90 per persoon) op onze rekening BE17 4055 1597 1121 met vermelding van 'Bridge Weekend' en naam (namen).

Inschrijvingen worden afgesloten op 15 maart 2024

Opgelet: Alle eenpersoonkamers zijn gereserveerd, je kan enkel nog op een wachtlijst komen.

Inschrijven niet meer mogelijk. Alle kamers zijn volzet. Je kan enkel nog op een wachtlijst komen.