Cheese & Beer

Bier, Kaas & Bridge: De Perfecte Combinatie!

Kazen in combinatie met bieren is helemaal hip!

Wat in 2011 begon als een leuk idee, is ondertussen aan zijn 12de editie toe en is reeds bij vele Bourgondische bridgers een vaste waarde op de bridgekalender geworden.

Want net zoals een mooi muziekstuk zich laat kenmerken door een zachte intro die langzaam opgebouwd wordt tot een ware climax, zo wordt deze kaas & bierdegustatie adagio opgebouwd. We starten met een lichte kaas met een toegankelijk karakter. En eens het ijs gebroken, gaan we verder naar pittigere combinaties van geaffineerde en gerijpte kazen samen met bieren van hoge gisting.

De kaas- en biercombinaties worden met veel toewijding en zorg voor u geselecteerd door Steve De Roos.

Nieuw dit jaar: ook een non-alkoholisch biertje wordt voorzien.

Formule: tijdens deze drive serveren we 5 topkaasjes in combinatie met een heerlijk blond, bruin of non-alkoholisch streekbier

Bijdrage: deelname in de kosten bedraagt €30 per persoon.

Datum + locatie: het tornooi gaat door op Riviera Bridge Club op zaterdag 15 juni en start stipt om 14.00u.

Verwen jezelf en je zintuigen met heerlijke combinaties van kaas met bier en schrijf dus zeker in via onderstaande link.

Proficiat aan de winnaars: Marcel Lommelen en Elsy Collin. Zij mochten een St Bernardus degustatieset ontvangen.

Hartelijk dank aan Steve De Roos voor de bier- en kaaskeuze en Prith Roy voor de sponsoring van de prijzen.

Cheese & Beer

Je inschrijving is slechts definitief na storting van de deelnameprijs (€60) op onze rekening BE17 4055 1597 1121 van de KBC met vermelding van 'C&B' en beide namen.

Bij annulatie voor dinsdag 11 juni wordt de deelnameprijs volledig teruggestort.