Swiss Viertallen

Dit toernooi is de perfecte voorbereiding voor alle viertallen die meedoen aan de competitie, ongeacht in welke afdeling je speelt. Maar natuurlijk blijft dit ook een zeer leuk toernooi voor gelegenheidsviertallen.

Swiss-formule:
Het principe van een Swiss-toernooi is dat, vanaf ronde 2, elke bridgeviertal speelt tegen het viertal dat, in de vorige ronde, ongeveer een gelijkaardig resultaat heeft behaald.
In de daaropvolgende rondes worden de viertallen gesorteerd op hun cumulatieve scores en worden de viertallen met eenzelfde of vergelijkbare cumulatieve score tegenover elkaar gezet.
Een voorwaarde is dat dezelfde viertallen nooit twee keer tegen elkaar spelen.

Bij teams met een gemengd competitieniveau is de speler/bridgepaar met het hoogste niveau doorslaggevend voor de reeksindeling.
Als competitieniveau wordt beschouwd de afdeling waarin gespeeld gaat worden in het nieuwe seizoen.
Voor buitenlandse spelers zal de toernooileider een inschatting maken.

Wil je de vorm van je viertal voor het nieuw competitiejaar peilen? Schrijf je dan zeker in voor deze Schaal Staf Vlaeymans en ding mee naar één van de mooie geldprijzen.

Prijzen:
Het totale prijzengeld bedraagt €900.
De eerste prijs bedraagt €240
De rest wordt verdeeld over de 3 reeksen in functie van het aantal deelnemende viertallen per reeks.
1/3 van de deelnemende viertallen krijgt een prijs.

Start:
Het toernooi start om 10.30 uur stipt, graag aanwezig ten laatste om 10.15 uur.

Inschrijvingsgeld: € 60 per viertal (U30 = 50% korting)
De inschrijvingen worden afgesloten op woensdag 28 augustus 2024.

Dit tornooi komt in aanmerking voor punten voor de Champion's Race

Het toernooi is een niet-rokerstoernooi.

Zaterdag 26 augustus werd de 32e editie van de Schaal Vlaeymans gespeeld.

26 teams streden voor de eerste plaats.

Deze werd behaald door team BBC2 met Kurgan Daniel & Dehaye Clovis en Carpentier Frédéric & Bocken Patrick

Affiche Staf Vlaeymans toernooi van Riviera

Je inschrijving is slechts definitief na storting van de deelnameprijs op onze rekening BE17 4055 1597 1121 van de KBC met vermelding van 'Swiss Viertallen' en de ploegnaam.

Bij annulatie voor woensdag 28 augustus wordt de deelnameprijs volledig teruggestort.