Antwerpse Café Drive

27ste Antwerpse Café Bridgedrive op 14 september 2024

Het grootste jaarlijkse bridge-event van de BENELUX: ieder jaar organiseren we op de tweede zaterdag van september een groots bridgetoernooi voor 350 à 400 paren in maar liefst 25 gezellige kroegen in het Antwerpse centrum. Iedereen speelt 4 giften in 7 verschillende kroegen.

We hebben gekozen voor een nieuw aanmeldpunt, centraal gelegen aan de Vrijdagmarkt, zodat nu ook de korte wandelroute je door het hart van het centrum zal leiden. We zijn trots om ook dit jaar enkele nieuwe kroegen aan te kunnen bieden.

Voor €45 per speler neem je niet alleen deel aan een unieke bridgemiddag in internationaal gezelschap, maar ontvang je ook 7 consumpties en maak je kans op een geldprijs als één van de beste 15 paren of op een prachtige natura-prijs voor elk 10e paar.

Schrijf vooral tijdig in, zeker als je eerste keuze wil hebben in je wandelafstand (kort/middel/lang) of als je in groep wil lopen.

Inschrijven kan tot uiterlijk 1 september via het inschrijvingsformulier onderaan deze pagina. Vergeet niet om je inschrijving definitief te maken door de bijdrage van €90 per paar over te maken naar bankrekening BE60 7340 5863 2970 (BIC = KRED BEBB) onder vermelding van beide namen. Annuleren kan kosteloos tot 1 september.

Aanmelden tussen 10 en 11u. Begin tornooi om 12u30.

Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Stuur een e-mail naar sinjorentocht@gmail.com.

We danken alle deelnemers aan onze Antwerpse Café Drive en zien jullie allen graag terug op zaterdag 14 september 2024.

Van de Paverd Frank en Ramsoekh Sharmila

Winnaars 2023: Van de Paverd Frank en Ramsoekh Sharmila .

Je inschrijving is slechts definitief na storting van de deelnameprijs (€ 90) op onze rekening
IBAN: BE60 7340 5863 2970
BIC: KREDBEBB
met vermelding van beide namen.

Annuleren kan kosteloos tot 1 september.

Inschrijvingen worden weldra afgesloten, nog slechts 1 plaats.

Ons maximum aantal inschrijvingen is bereikt.

De inschrijvingen zullen vanaf nu op een reservelijst komen in volgorde van betaling.

Dit wil zeggen dat wij u tot uiterlijk 9 september kunnen opbellen om alsnog deel te nemen aan de Sinjorentocht ingeval van annulaties.

Graag dus uw telefoonnummer invullen bij "bijkomende vragen of suggesties".

Indien u niet wordt opgepikt vanuit deze reservelijst zullen wij uw betaling uiteraard asap na het event terugbetalen.

Met dank voor uw begrip.