Groot Groen Toernooi

De voorbije jaren hebben we heel wat enthousiaste nieuwkomers mogen verwelkomen op onze starterscursussen.

Hun gedrevenheid en de wil om deel te nemen aan drives & tornooien maakt dat we dit jaar naast het Groot Tornooi Riviera ook een Groot Groen Toernooi organiseren.

Op dezelfde dag (6 april) reserveren wij graag onze eerste verdieping voor dit evenement met een aparte uitslag, specifieke prijzenkast & eigen tornooileiding.

Bedoeling is om starters die in 2018 of later met lessen begonnen zijn, te laten proeven van de sfeer van bridge-toernooien in een gemoedelijke omgeving en tegen spelers van gelijk niveau.
Let wel beide spelers moeten gestart zijn met lessen in 2018 of later.

Inschrijven kan via de website van Riviera. Graag zo vlug mogelijk inschrijven want het aantal plaatsen is beperkt !

Start: Het toernooi start om 14.00 uur stipt, graag aanwezig ten laatste om 13.45 uur.

Prijzen:  prijzengeld*, als volgt verdeeld:
1ste paar: € 100
2de paar: € 80
3de paar: € 50
Verder prijzengeld voor 1/3 van de deelnemende paren
*onder voorbehoud van voldoende deelnemers

Deelname: € 10 per persoon - (U30 = 50% korting)

Wij kijken er alvast naar uit en hopen alle bridgers op één van onze toernooien te mogen verwelkomen, te starten met dit GROEN Groot Toernooi. Neem zeker een kijkje in ons agenda of bezoek regelmatig onze website voor meer toernooinieuws.

De inschrijvingen worden afgesloten op maandag 1 april 2024.

Met 16 deelnemende paren was dit zeker een geslaagde eerste editie.

Van harte proficiat aan de winnaars van deze editie:

Agnes Vermeiren en Bert Roorda

Foto's van de winnaars kan je vinden in de fotogallerij.

Affiche van het Groot Toernooi van Riviera

Je inschrijving is slechts definitief na storting van de deelnameprijs op onze rekening BE17 4055 1597 1121 van de KBC met vermelding van 'Groot Groen Toernooi' en beide namen.

Bij annulatie voor maandag 1 april wordt de deelnameprijs volledig teruggestort.