Clubviertallen

Dit is een zeer bijzondere viertallencompetitie waarbij we een handicap hanteren. Zodoende trachten we het verschil in speelniveau tussen de verschillende deelnemende ploegen te compenseren.

Hoe werkt dit? Elk viertal krijgt een quotatie, gebaseerd op de ervaring, ranking en het competitieniveau van de verschillende spelers. Deze quotering resulteert in een 'handicap'. Zodoende zal bv. een ploeg die in 1ste Liga speelt tegen een ploeg die in 1ste nationaal aantreedt, een aantal IMP's extra krijgen zodat beide ploegen zich met quasi gelijke kansen kunnen meten.

Veruit de leukste competitie van onze bridgeclub en dé ideale training voor de reguliere nationale- en ligacompetitie.

Clubviertallen logo

Inleg: €14 per ploeg per speeldag

Geldprijzen per reeks in functie van het aantal deelnemende teams.

Indien je team niet kan spelen, dan graag Hilde Boonen (toernooileider ) verwittigen en ook natuurlijk je tegenpartij

Algemene Uitslag / Kapiteins

Butler Uitslagen