Kennismakingsavond

Kennismaken

Om onze potentiële cursisten eerst te laten kennismaken met deze boeiende hobby organiseren we op woensdag 21 februari een kennismakingsavond, gratis en vrijblijvend, waarbij we alle belangrijke info geven en je ook al eens laten proeven van dit ontspannend kaartspel.

Deze kennismakingsavond start om 19.30 uur, duurt ongeveer 2 tot 3 uur (afhankelijk van de belangstelling) en gaat door in ons clublokaal, Schotensesteenweg 432 te Deurne.

Lessenreeks

De lessenreeks zelf is een traject van 20 lessen waarbij telkens een klein gedeelte theorie wordt toegelicht en daarna zeer veel gespeeld wordt om deze theorie in te oefenen.

We nemen dus ruim de tijd om onze cursisten stap per stap te begeleiden in het bridgespel dat ongelofelijk boeiend is, maar tegelijkertijd ook wat tijd vergt alvorens je dit goed onder de knie hebt.

Deze lessenreeks wordt gegeven op donderdagavond en start om 19.30 uur en op zondagochtend om 9.30 uur.
De eerste les is op donderdag 29 februari 2024 en/of op zondag 3 maart 2024

Indien je graag aanwezig bent op deze kennismakingsavond, dan kan je inschrijven via onderstaande link zodat we een stoel voor je kunnen reserveren.

Kennismakingsavond

Je kan inschrijven voor de kennismakingsavond, of indien je verhinderd bent op woensdag 21 februari, voor de eerste lesdag op donderdag 29 februari en/of zondag 3 maart